Verkoop en verhuur van nieuwbouwwoningen
Uppmark is een full-service makelaarskantoor, dat landelijk opereert. Voor opdrachtgevers zoals projectontwikkelaars, institutionele beleggers en vastgoed-managers verkopen en verhuren we uitsluitend nieuwbouwprojecten.
Wat Uppmark onderscheidt van andere makelaarskantoren is dat we zaken slimmer aanpakken voor potentiële kopers en huurders en transparanter voor u als opdrachtgever. Slimmer, door werkzaamheden waar mogelijk te digitaliseren. De verkoop van nieuwbouwwoningen verloopt nog altijd traditioneel. Daarmee blijven de mogelijkheden van technologie en software nog veel te veel onbenut. Transparanter, omdat u daardoor u in elke fase van het verkoop- en verhuurproces weet wat de status is. Waar mogelijk werken we nauw samen met lokale makelaars, waardoor Uppmark altijd dichtbij is.
Die aanpak levert meer resultaat op:
- U krijgt leads van betere kwaliteit die meer inzicht geven in de commerciële slagingskans van uw project.
- U kunt gerichter communiceren met potentiële kopers of huurders.
- U heeft meer houvast bij de bepaling van de prijsstrategie.
- U heeft minder omkijken naar het gehele traject: Uppmark regelt alles.
Als full-service makelaar hebben we het complete pakket aan diensten dat maar komt kijken bij het in de markt zetten en verkopen van een nieuwbouwproject.
- In het voortraject nemen we alle communicatie voor onze rekening: het ontwikkelen van verkoopdocumentatie (online en offline) en een verkoopcampagne voor leadgeneratie.
- Ook de gehele leadopvang nemen we van u over. We voeren gesprekken met kopers en regelen bezichtigingen van modelwoningen.
- Met opvallende acties creëren we continu aandacht voor het project, ook tussentijds.
- Verder regelen we ook de koop-aannemingsovereenkomsten in samenwerking met het notariskantoor van uw keus.
- We voeren gesprekken met (potentiële) kopers en organiseren bezichtigingen van (model) woningen.
Waar de verkoopmarkt nog te weinig profiteert van digitalisering, is gebruikmaken van internet voor de verhuurmarkt veel meer ingeburgerd. Maar de vraag is of de voordelen van digitalisering van het proces nog wel opwegen tegen de nadelen. Ook bij verhuur wil die woonconsument graag klantvriendelijk worden behandeld. Met een persoonlijke aanpak. En een direct aanspreekpunt bij vragen.
Uppmark gebruikt die online kanalen als ondersteuning in het verhuurproces, niet als vervanging van de traditionele makelaar. Zo maken we het proces laagdrempeliger voor potentiële huurders. En effectiever voor u als ontwikkelaar:
- U krijgt meer en betere leads
- De conversie gaat omhoog
- De klanttevredenheid krijgt een boost